Simply CRM har alle verktøyene du trenger, alt inkludert i prisen – ingen strenger festet
Velg et selskap du vil sammenligne
Spørsmål ofte stilt før du velger en CRM
Hva kan automatiseres?
Automatiserte arbeidsflyter kan automatisere rutineoppgavene dine og frigjøre deg til viktigere arbeid. Send personlig e-post og gjør de repeterende oppgavene automatisk!
Kan du Simply integrere med posten og kalenderen?
Ja! Simply CRM kan integreres med posten og kalenderen. Hold CRM-, e-post- og kalenderverktøyene dine oppdaterte uten å måtte legge inn data manuelt.
¿Ofrece una descripción general de las ventas?
¡Sí! Simply CRM le pide que tome medidas, permanezca organizado y mantenga el control del complejo proceso de ventas y le ofrece una muestra del tablero de información general de ventas.
Har den en mobilversjon?
Administrer tilbudene, kontaktene og oppgavene dine mens du er på farten, og hold kontakten med potensielle kunder, kunder og team med vår iOS og Android-app.
Fokuser på aktiviteter som betyr noe
Generer sanntids datarapporter og analyser
Designet for mennesker. Vi gjør det enkelt, raskt og enkelt.
Automatiser virksomheten din
Salg, markedsføring, support, prosjekter, fakturering - og mer!
Ekte støtte fra virkelige mennesker
Vi hjelper deg i gang. Gratis lokalt språkstøtte, 24/7
Start din Simply CRM-prøveversjon
Ingen kredittkort nødvendig. Utført på 15 sekunder!
Tillit til over 50.000 selskaper over hele verden
Ingen oppgaver eller kunder er glemt
“Valget vårt var enstemmig Simply CRM. Det er både enklere og raskere enn det vi ellers har sett på. Vi bruker mindre tid på å få oversikt, slik at ingen oppgaver eller mulig klient blir glemt.”
Enkelt og raskt å jobbe med
“Simply CRM er akkurat det – Enkelt! Vi jobber gjerne med det hver dag, og kan tydelig føle at det hjelper oss i våre daglige gjøremål. At deres støtte er så rask og god til å svare oss, er bare en ekstra fordel.”