Vårt oppdrag er å gjøre det lettere å gjøre forretninger. Dette gjelder også prisene.
Prisen er også enkel
Starter
Юsmå bedrifter
- Dashboards Simply CRM lar deg lage tilpassede dashboards med dataene som er viktigst for deg.
- Ledelse Lead management lar deg følge potensielle kunder og deres reiser gjennom salgssyklusen.
- Kontakt ledelse Importer kontaktene dine, organiser dem i grupper, knytt dem til andre poster og hold kontakten med alle.
- Organisasjonsledelse Importer organisasjonene (institusjoner, selskaper eller grupper) og administrer dem direkte fra Simply CRM-dashbordet.
- Muligheter og tilbud Sett sammen mulighetene dine, knytt dem til de mest relevante dataene og tilpass tilpassede tilbud for de beste mulighetene.
- Visuell rørledning Bli kjent med hver kunde og følg reisen deres gjennom lettfattelige grafer og diagrammer.
- Mobilapp På farten? Ikke noe problem! Gjør firmaets arbeid mer fleksibelt og forbli tilgjengelig for kundene dine døgnet rundt med Simply CRM-mobilappen.
- 24/7 support Nå ut til oss via live chat, telefon eller e-post. Vi er tilgjengelige uten stopp, og vi hjelper deg gjerne med å løse eventuelle problemer du måtte oppleve.
Profesjonell MEST POPULÆR
virksomheter
- Fakturaer og sitater Simply CRM lar deg oppgi tilpassede tilbud og opprette fakturaer som samsvarer med salgstilbudene dine. Effektiviser fakturering med automatiske betalinger.
- Salgsordrer Produser salgsordrer og oppdater automatisk varelageret ditt når du selger.
- Produkter og tjenester Produkter og tjenestemoduler lar deg organisere bedriftens tilbud ved å utvikle en tydelig struktur av produkter og tjenester som er solgt.
- Prisbøker Bestill der de normale prisene for en vare er oppført for alle leverandører.
- Tjenestekontrakter Etter å ha foretatt et salg, gir tjenestekontrakter deg muligheten til raskt å definere forholdet mellom firmaet og kundene dine.
- Innkjøpsordrer Innkjøpsordrer lar deg administrere leverandørene dine og raskt oppdatere lagerbeholdningen.
- Leverandørledelse Simply CRM lar deg lage et dashbord for å administrere leverandørene dine og bedre forstå tilbud og etterspørsel.
- Kampanjer Følg effektiviteten til salgs- og markedskampanjene dine gjennom kraftige grafer og dashboards. Hjelper deg med å optimalisere utgiftene dine.
- Prosjekter Prosjekter lar deg organisere oppgavene og oppgavene dine i grupper, tildele prioritetsnivåer og administrere arbeidsprosessene dine.
- Webforms Simply webformer lar deg lage overbevisende skjemaer for destinasjonssidene. Samle kundens informasjon raskt og effektivt.
- Helpdesk & supportbilletter Den innebygde helpdesk og supportbilletter lar deg diskutere og løse hvert kundeproblem fra Simply CRM-dashbordet.
- FAQ's Lag en database med ofte stilte spørsmål for å gi rask og enkel støtte for kundene dine.
- Full rapportering Rapporteringsfunksjonen vår samler alle dataene dine i omfattende rapporter for å lette datadrevet beslutningstaking i bedriftene dine.
- Avanserte tillatelser og brukerprofiler Sett opp tilpassede tilgangsrettigheter for å bestemme hvem som har tilgang til hvilket innhold i Simply dashbordet.
- E-postintegrasjon Simply CRM integreres med de mest populære e-postleverandørene, for eksempel Gmail, Yahoo, Outlook og mange andre.
- Automasjon Automatiseringsfunksjonene våre lar deg konfigurere arbeidsflyter for å automatisere monotone og repeterende oppgaver som for eksempel ombord- og faktureringsprosesser.
- Arbeidsflyt Arbeidsflyter lar deg lage tilpassede arbeidsprosesser som vil bli utført automatisk, når betingelsene er oppfylt.
- Grunnleggende integrasjoner Simply CRM integreres med en rekke systemer, inkludert G Suite, WordPress, WooCommerce, MailChimp og mange andre.
Bedriften
virksomheter
- Atferd prediksjon (AI) Bruk vår kraftige AI-teknologi for å forutsi atferden til kundene dine og tilpasse din tilnærming til hver enkelt klient.
- Egendefinerte knapper og oppsett Som et fullt fleksibelt system lar Simply CRM deg tilpasse utseendet til knapper, oppsett og oversikter i dashbordet.
- ERP-integrasjoner Innarbeide ERP-dataene dine i Simply CRM eller omvendt for å lage en omfattende oversikt over bedriftens data.
- VOIP-telefoni Simply CRM støtter VOIP-telefoni, slik at du kan sende og motta talemeldinger direkte fra dashbordet.
- API-integrasjoner Hvis du trenger å tilpasse systemet ditt og legge til nye funksjoner, kan du bruke API-er for å koble Simply CRM-dashbordet til en rekke apper og programmer.
Tilpasset og
bygg
Trenger du en helt tilpasset modul eller integrasjon?
Vi kan løse de fleste forretningskrav, også de mer kompliserte.
Bare kontakt oss
for krav
* Alle priser er eksklusiv moms
Alle planer inkluderer
Minimer innsatsen og spar tid
“Veldig enkelt å bruke og enkelt å samarbeide via. Simply CRM hjalp oss med å utvide virksomheten vår ved å optimalisere prosessene og minimere innsatsen og dermed spare tid. Fungerer bra innen forretningsutvikling, salg og klientstyring.”
Forbedret produktivitet
“Eksepsjonell enkelhet og ypperlig ytelse. Simply CRM har levert løsninger på alle våre eksisterende forretningsproblemer. Sterkt anbefalt hvis du er en virksomhet med mange interessenter. Totalt sett har det forbedret produktiviteten.”
Vil du spørre oss om noe?
Legg igjen telefonnummeret ditt slik at vi kan hjelpe deg bedre.
Ofte stilte spørsmål
Hvordan kommer jeg i gang?
Du kan opprette en prøveversjon av Simply gratis og uten prisbinding, og her vil du umiddelbart få tilgang til din egen versjon av det fulle CRM-systemet , og du kan nå prøve hvordan det fungerer. Din tilgang varer i 14 dager, og dataene og prosessene du lager i systemet kan enkelt overføres til en betalt versjon av Simply.
Kan Simply brukes til annet enn salg?
Ja, vårt fokus er på mange forskjellige bransjer, og systemet kan tilpasses akkurat det du trenger. Vi har en rekke selskaper med salgsprosesser, men også mange medlemsforeninger og kvoteavgiftsselskaper.
Hva binder jeg til?
Du binder deg ikke ved å prøve systemet i 30 dager, og derfor kan du lage deg selv uten et kredittkort.
Kan Simply integrere med mine andre systemer?
Simply et veldig fleksibelt system, og i utgangspunktet er det ingenting vi ikke kan integrere med – for eksempel har vi standardintegrasjoner for Mailchimp og E-conomic.
Enkelte integrasjoner kan imidlertid bli svært komplekse og dermed dyre, og i slike tilfeller er vi også tilgjengelige for å gi råd om alternative løsninger.
Kan du hjelpe meg med å komme i gang?
Alle Simply plattform kunder får hjelp med å komme i gang – det kan være mulig å behandle prosesser, skreddersy systemet til dine behov eller integrere med et regnskapssystem. Som ny kunde har du 2 timers gratis støtte i den retningen, og du kan alltid kjøpe flere timer til lav pris.
Alle mine data er i et annet system, hva med dem?
Vi hjelper deg med å importere dataene dine inn i systemet som en del av gratis assistent på to timer som alle nye kunder mottar. I noen tilfeller trenger vi bare å vise deg hvordan du gjør selv, mens vi i andre tilfeller også hjelper med å få dataene ut av de andre systemene eller de gamle Excel-arkene – det er noe vi finner ut av felles.
Er dataene mine trygge med deg?
Dataene dine er utrolig viktige for oss, og derfor tar våre systemer backup i mange forskjellige områder og til forskjellige steder i verden.